Strona Gminy Baruchowo : www.baruchowo.pl
 > OgÅ‚oszenia o naborze
Ogłoszenia o naborze
Nabór na stanowisko instruktora terapii
zajÄ™ciowej 

Kierownik Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem
ogÅ‚asza nabór  na stanowisko instruktora terapii zajÄ™ciowej

Zatrudnienie w ramach umowy o pracÄ™ na zastÄ™pstwo w wymiarze 1 etat przy realizacji programów dla Domów typu A i B i C

Do gÅ‚ównych zadaÅ„ osoby zatrudnionej na stanowisku bÄ™dzie należaÅ‚o miÄ™dzy innymi:
- praca indywidualna i grupowa z uczestnikami ÅšDS (prowadzenie zajęć rÄ™kodzielniczo-krawieckich, plastycznych, zajęć ruchowych, treningu umiejÄ™tnoÅ›ci praktycznych) z uwzglÄ™dnieniem różnych metod terapeutycznych,
- prowadzenie dokumentacji indywidualnej i grupowej,
- kontaktowanie siÄ™ z rodzinami uczestników w ich sprawach,
- udział w posiedzeniach Zespołu Wspierająco-Aktywizującego.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku ÅšDS  oraz sporadycznie w terenie, w zależnoÅ›ci od potrzeb uczestników. Obiekt przystosowany do potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych ruchowo.
Stanowisko pracy: stanowisko zwiÄ…zane jest z przemieszczaniem siÄ™ wewnÄ…trz budynku  lub po terenie z grupÄ… uczestników.

Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie i policealna szkoła terapii zajęciowej, optymalnie: wykształcenie wyższe o kierunku/specjalności terapia zajęciowa,
 -  udokumentowane co najmniej póÅ‚roczne doÅ›wiadczenie zawodowe polegajÄ…ce na realizacji usÅ‚ug dla osób  z zaburzeniami psychicznymi,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-  nieposzlakowana opinia,

Wymagania dodatkowe:
- znajomość problematyki zdrowia psychicznego,
 - zdolnoÅ›ci plastyczne, artystyczne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• podpisany wÅ‚asnorÄ™cznie życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
• kserokopie dokumentów potwierdzajÄ…cych wymagane wyksztaÅ‚cenie i dodatkowe kwalifikacje,
• dokumenty potwierdzajÄ…ce wymagany staż pracy /kopie Å›wiadectw pracy, zaÅ›wiadczenie zatrudnieniu w przypadku osób obecnie zatrudnionych/,
• dokumenty potwierdzajÄ…ce wymagane doÅ›wiadczenie /rekomendacje, zaÅ›wiadczenia itp.,
• wÅ‚asnorÄ™cznie podpisane oÅ›wiadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• podpisane odrÄ™cznie oÅ›wiadczenie o peÅ‚nej zdolnoÅ›ci do czynnoÅ›ci prawnych oraz korzystaniu w peÅ‚ni z praw publicznych,
• wÅ‚asnorÄ™cznie podpisane oÅ›wiadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sÄ…du za umyÅ›lne przestÄ™pstwo Å›cigane z oskarżenia publicznego lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe,
• podpisana wÅ‚asnorÄ™cznie klauzula o treÅ›ci : Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby rekrutacji, zgodnie z UstawÄ… z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922 t.j.).

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów:
• pocztÄ… na adres: Åšrodowiskowy Dom Samopomocy w Czarnem, Czarne 11, 87-821 Baruchowo (w przypadku wysÅ‚ania dokumentów decyduje data dorÄ™czenia do siedziby ÅšDS) lub
• osobiÅ›cie w siedzibie: ÅšDS w Czarnem  w godzinach  8.00 – 15.30 (pokój kierownika)
w terminie do 05 lutego 2018 r. do godz. 15.00. Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.


Kierownik
Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem
Katarzyna Korpusińska

 

Opublikowane przez: Katarzyna Korpusińska | Data wprowadzenia: 2018-01-23 15:27:15.
Nabór na stanowisko psychologa 

Åšrodowiskowy Dom Samopomocy w Czarnem zatrudni psychologa

 

Rodzaj zatrudnienia: umowa-zlecenie
Okres zatrudnienia: od stycznia 2018r. do koÅ„ca czerwca 2018r.
Rodzaj pracy: prowadzenie zajęć terapeytycznych z osobami z zaburzeniami psychicznymi
Miejsce wykonywania pracy: Åšrodowiskowy Dom Samopomocy w Czarnem

Wymagania niezbędne: udokumentowane wykształcenie wyższe psychologiczne
Mile widziane udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty z kierownikiem ŚDS w Czarnem do dnia 27.12.2017r. włącznie, do godz. 15.00 wraz z dokumentami i oświadczeniem o niekaralności i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

 

 

Opublikowane przez: Katarzyna Korpusińska | Data wprowadzenia: 2017-12-14 11:04:24.
Informacja o wynikach naboru z dnia 07.04.2015r. 

Informacja o wynikach naboru


przeprowadzonego na stanowisko księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Czarnem z dnia 03.03.2015r.


Status:nie wpłynęła żadna oferta pracy


Katarzyna Korpusińska


Kierownik ÅšDS w Czarnem


Czarne, 07.04.2015r.

 

Opublikowane przez: Admin BIP | Autor: Katarzyna Korpusińska | Data wprowadzenia: 2015-04-07 16:46:54 | Data modyfikacji: 2015-04-07 16:53:33.
Nabór kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze Nr 1/2015 z dnia 03.03.2015r.
Księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy w
wymiarze 1/4 etatu 



Åšrodowiskowy Dom Samopomocy


w Czarnem


ogÅ‚asza nabór kandydatów na wolne  stanowisko urzÄ™dnicze


Nr 1/2015 z dnia 03.03.2015r.


Księgowy


                                                 w Åšrodowiskowym Domu Samopomocy


w wymiarze 1/4 etatu


 


1.    Wymagania niezbÄ™dne zwiÄ…zane ze stanowiskiem:


- ukończone jednolite ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe i uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie albo ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie 3 letniej praktyki w księgowości,


- ukończona średnia pomaturalna szkoła o kierunku rachunkowość i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości,


- obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,


- osoba nie byÅ‚a prawomocnie skazana za przestÄ™pstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dziaÅ‚alnoÅ›ci instytucji paÅ„stwowych oraz samorzÄ…du terytorialnego, przeciwko wiarygodnoÅ›ci dokumentów lub za przestÄ™pstwo karne skarbowe, 


- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,


- biegÅ‚a umiejÄ™tność obsÅ‚ugi komputera (programów Word, Exel, Internetu),


- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowoÅ›ci, przepisów dotyczÄ…cych podatków, prawa pracy, ubezpieczeÅ„ spoÅ‚ecznych, ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych,


- samodzielność w podejmowaniu decyzji,


- umiejętność prawidłowej organizacji pracy,


- dobry stan zdrowia umożliwiajÄ…cy  zatrudnienie na danym stanowisku.


 


2.    Wymagania dodatkowe:


- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,


- znajomość zasad księgowości budżetowej w jednostkach samorządu gminnego,


- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,


- specjalistyczne kursy z zakresu rachunkowości,


- znajomość obsługi systemu finansowo-księgowego,


- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, systematyczność.


 


3.    Zakres zadaÅ„ na stanowisku:


- organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki,


- wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi,


- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,


- dokonywanie wstÄ™pnej kontroli kompletnoÅ›ci i rzetelnoÅ›ci dokumentów dotyczÄ…cych operacji gospodarczych i finansowych,


- dekretacja dokumentów ksiÄ™gowych,


- przygotowywanie projektów planów budżetowych, finansowych i sprawozdaÅ„ z ich wykonania,


- sporzÄ…dzanie sprawozdaÅ„ statystycznych  oraz o wydatkach strukturalnych,


- prowadzenie rozliczeÅ„ zwiÄ…zanych z zatrudnieniem pracowników,


- sporzÄ…dzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS,


- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym,


- prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji,


- rozliczanie inwestycji,


- ewidencja Å›rodków trwaÅ‚ych oraz materiaÅ‚ów i przedmiotów  nietrwaÅ‚ych,


- rozliczanie inwentaryzacji,


- wÅ‚aÅ›ciwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób okreÅ›lony instrukcjÄ… kancelaryjnÄ…,


- przekazywanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku do archiwum,


- wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika Åšrodowiskowego Domu Samopomocy.


 


4.    Wymagane dokumenty i oÅ›wiadczenia:


- list motywacyjny


- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,


- kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),


- kserokopie dyplomów, Å›wiadectw potwierdzajÄ…cych wyksztaÅ‚cenie,


- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,


- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,


- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,


- podpisana klauzula o treÅ›ci: „Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2014r. poz. 1182 ze zm.) oraz ustawÄ… z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2014r. , poz. 1202)”.


 


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyÅ‚ać listem poleconym na adres Åšrodowiskowy Dom Samopomocy, Czarne 11, 87-821 Baruchowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w siedzibie Åšrodowiskowego Domu Samopomocy pokój kierownika, w terminie do dnia 03.04.2015r.wÅ‚Ä…cznie, w zamkniÄ™tych kopertach z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: nabór na stanowisko „KsiÄ™gowy w Åšrodowiskowym Domu Samopomocy”.


 


Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do ÅšDS po dacie wyznaczonego terminu nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.


 


5.    Inne informacje:


- osoby, które speÅ‚niajÄ… wymagania formalne zostanÄ… powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej za poÅ›rednictwem podanego przez siebie telefonu kontaktowego,


- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.baruchowo.bip.gmina.pl),


- oferty osób nie zakwalifikowanych oraz oferty, które wpÅ‚ynÄ… po terminie zostanÄ… odesÅ‚ane lub można je bÄ™dzie odebrać osobiÅ›cie przez zainteresowanych w siedzibie Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem.


 


Kierownik


Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem


Katarzyna Korpusińska


 

 

Opublikowane przez: Katarzyna Korpusińska | Autor: Katarzyna Korpusińska | Data wprowadzenia: 2015-03-03 13:31:58 | Data modyfikacji: 2015-03-03 13:36:34.
Informacja o wynikach naboru  



Czarne, dnia 09.09.2014r.


Informacja  o wynikach naboru


na stanowisko gÅ‚ównej ksiÄ™gowego w Åšrodowiskowym Domu Samopomocy w Czarnem


Informujemy, że w wyniku  braku kandydatów na w/w stanowisko nie zostaÅ‚a zatrudniona żadna osoba.


 


Katarzyna Korpusińska


                                                                                  Kierownik ÅšDÅš w Czarnem

 

Opublikowane przez: Katarzyna Korpusińska | Autor: Katarzyna Korpusińska | Data wprowadzenia: 2014-09-09 15:46:30 | Data modyfikacji: 2015-03-03 13:36:01.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - księgowy
w wymiarze 1/4 etatu  




Åšrodowiskowy Dom Samopomocy


w Czarnem


ogÅ‚asza nabór kandydatów na wolne  stanowisko urzÄ™dnicze


Nr 3/2014 z dnia 18.07.2014r.


Księgowy


w Åšrodowiskowym Domu Samopomocy


w wymiarze 1/4 etatu


 


1.    Wymagania niezbÄ™dne zwiÄ…zane ze stanowiskiem:


- ukończone jednolite ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe i uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie albo ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie 3 letniej praktyki w księgowości,


- ukończona średnia pomaturalna szkoła o kierunku rachunkowość i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości,


- obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,


- osoba nie byÅ‚a prawomocnie skazana za przestÄ™pstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dziaÅ‚alnoÅ›ci instytucji paÅ„stwowych oraz samorzÄ…du terytorialnego, przeciwko wiarygodnoÅ›ci dokumentów lub za przestÄ™pstwo karne skarbowe, 


- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,


- biegÅ‚a umiejÄ™tność obsÅ‚ugi komputera (programów Word, Exel, Internetu),


- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowoÅ›ci, przepisów dotyczÄ…cych podatków, prawa pracy, ubezpieczeÅ„ spoÅ‚ecznych, ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych,


- samodzielność w podejmowaniu decyzji,


- umiejętność prawidłowej organizacji pracy,


- dobry stan zdrowia umożliwiajÄ…cy  zatrudnienie na danym stanowisku.


 


2.    Wymagania dodatkowe:


- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,


- znajomość zasad księgowości budżetowej w jednostkach samorządu gminnego,


- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,


- specjalistyczne kursy z zakresu rachunkowości,


- znajomość obsługi systemu finansowo-księgowego,


- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, systematyczność.


 


3.    Zakres zadaÅ„ na stanowisku:


- organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki,


- wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi,


- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,


- dokonywanie wstÄ™pnej kontroli kompletnoÅ›ci i rzetelnoÅ›ci dokumentów dotyczÄ…cych operacji gospodarczych i finansowych,


- dekretacja dokumentów ksiÄ™gowych,


- przygotowywanie projektów planów budżetowych, finansowych i sprawozdaÅ„ z ich wykonania,


- sporzÄ…dzanie sprawozdaÅ„ statystycznych  oraz o wydatkach strukturalnych,


- prowadzenie rozliczeÅ„ zwiÄ…zanych z zatrudnieniem pracowników,


- sporzÄ…dzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS,


- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym,


- prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji,


- rozliczanie inwestycji,


- ewidencja Å›rodków trwaÅ‚ych oraz materiaÅ‚ów i przedmiotów  nietrwaÅ‚ych,


- rozliczanie inwentaryzacji,


- wÅ‚aÅ›ciwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób okreÅ›lony instrukcjÄ… kancelaryjnÄ…,


- przekazywanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku do archiwum,


- wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika Åšrodowiskowego Domu Samopomocy.


 


4.    Wymagane dokumenty i oÅ›wiadczenia:


- list motywacyjny


- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,


- kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),


- kserokopie dyplomów, Å›wiadectw potwierdzajÄ…cych wyksztaÅ‚cenie,


- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,


- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,


- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,


- podpisana klauzula o treÅ›ci: „Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2002r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz ustawÄ… z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.


 


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyÅ‚ać listem poleconym na adres Åšrodowiskowy Dom Samopomocy, Czarne 11, 87-821 Baruchowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w siedzibie Åšrodowiskowego Domu Samopomocy pokój kierownika, w terminie do dnia 25.08.2014r.wÅ‚Ä…cznie, w zamkniÄ™tych kopertach z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: nabór na stanowisko „KsiÄ™gowy w Åšrodowiskowym Domu Samopomocy”.


 


Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do ÅšDS po dacie wyznaczonego terminu nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.


 


5.    Inne informacje:


- osoby, które speÅ‚niajÄ… wymagania formalne zostanÄ… powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej za poÅ›rednictwem podanego przez siebie telefonu kontaktowego,


- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.baruchowo.gmina.pl),


- oferty osób nie zakwalifikowanych oraz oferty, które wpÅ‚ynÄ… po terminie zostanÄ… odesÅ‚ane lub można je bÄ™dzie odebrać osobiÅ›cie przez zainteresowanych w siedzibie Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem.


 


Kierownik


Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem


Katarzyna Korpusińska


 


 

Opublikowane przez: Admin BIP | Autor: Katarzyna Korpusińska | Data wprowadzenia: 2014-07-18 12:26:36 | Data modyfikacji: 2014-07-18 12:27:09.
Data wprowadzenia: 2014-07-18 12:26:36
Data modyfikacji:
Autor: Katarzyna Korpusińska
ObowiÄ~Ezuje od: 2014-07-18
Opublikowane przez: Admin BIP
 
Dodatkowe Informacje:
Adres:
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Kierownik Jednostki
Wójt - Stanisław Sadowski
Kontakt:
Tel: (54) 284-56-11
Fax: (54) 284-58-48
e-mail: gmina@baruchowo.pl