Åšrodowiskowy Dom Samopomocy
w Czarnem
ogÅ‚asza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzÄ™dnicze
Nr 3/2014 z dnia 18.07.2014r.
Księgowy
w Åšrodowiskowym Domu Samopomocy
w wymiarze 1/4 etatu
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- ukończone jednolite ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe i uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie albo ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie 3 letniej praktyki w księgowości,
- ukończona średnia pomaturalna szkoła o kierunku rachunkowość i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości,
- obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
- osoba nie byÅ‚a prawomocnie skazana za przestÄ™pstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dziaÅ‚alnoÅ›ci instytucji paÅ„stwowych oraz samorzÄ…du terytorialnego, przeciwko wiarygodnoÅ›ci dokumentów lub za przestÄ™pstwo karne skarbowe,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- biegÅ‚a umiejÄ™tność obsÅ‚ugi komputera (programów Word, Exel, Internetu),
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowoÅ›ci, przepisów dotyczÄ…cych podatków, prawa pracy, ubezpieczeÅ„ spoÅ‚ecznych, ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- umiejętność prawidłowej organizacji pracy,
- dobry stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad księgowości budżetowej w jednostkach samorządu gminnego,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
- specjalistyczne kursy z zakresu rachunkowości,
- znajomość obsługi systemu finansowo-księgowego,
- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, systematyczność.
3. Zakres zadań na stanowisku:
- organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstÄ™pnej kontroli kompletnoÅ›ci i rzetelnoÅ›ci dokumentów dotyczÄ…cych operacji gospodarczych i finansowych,
- dekretacja dokumentów ksiÄ™gowych,
- przygotowywanie projektów planów budżetowych, finansowych i sprawozdaÅ„ z ich wykonania,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych,
- prowadzenie rozliczeÅ„ zwiÄ…zanych z zatrudnieniem pracowników,
- sporzÄ…dzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym,
- prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji,
- rozliczanie inwestycji,
- ewidencja Å›rodków trwaÅ‚ych oraz materiaÅ‚ów i przedmiotów nietrwaÅ‚ych,
- rozliczanie inwentaryzacji,
- wÅ‚aÅ›ciwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób okreÅ›lony instrukcjÄ… kancelaryjnÄ…,
- przekazywanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku do archiwum,
- wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika Åšrodowiskowego Domu Samopomocy.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
- kserokopie dyplomów, Å›wiadectw potwierdzajÄ…cych wyksztaÅ‚cenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,
- podpisana klauzula o treÅ›ci: „Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2002r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz ustawÄ… z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyÅ‚ać listem poleconym na adres Åšrodowiskowy Dom Samopomocy, Czarne 11, 87-821 Baruchowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w siedzibie Åšrodowiskowego Domu Samopomocy pokój kierownika, w terminie do dnia 25.08.2014r.wÅ‚Ä…cznie, w zamkniÄ™tych kopertach z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: nabór na stanowisko „KsiÄ™gowy w Åšrodowiskowym Domu Samopomocy”.
Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do ÅšDS po dacie wyznaczonego terminu nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
5. Inne informacje:
- osoby, które speÅ‚niajÄ… wymagania formalne zostanÄ… powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej za poÅ›rednictwem podanego przez siebie telefonu kontaktowego,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.baruchowo.gmina.pl),
- oferty osób nie zakwalifikowanych oraz oferty, które wpÅ‚ynÄ… po terminie zostanÄ… odesÅ‚ane lub można je bÄ™dzie odebrać osobiÅ›cie przez zainteresowanych w siedzibie Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem.
Kierownik
Åšrodowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem
Katarzyna Korpusińska