Strona Gminy Baruchowo : www.baruchowo.pl
 > Dla Rodziców
Dla Rodziców
 

 


 

kalendarz roku szkolnego 2015.pdf

 

Opublikowane przez: Tomasz Pawlicki | Data wprowadzenia: 2014-10-27 22:18:19 | Data modyfikacji: 2015-09-23 23:41:39.
 

 


Wewnątrzszkolny System Oceniania


 WSO


 /podstawa prawna: Rozporządzenie MENiS w sprawie warunków i sposobu ocenia, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych z dnia 30.04.10. z późniejszymi zmianami/


 Kryteria ustalania ocen uczniów z przedmiotów i zachowania.


 Ocenianiu podlegają:


 1) zachowanie ucznia,


 2) osiągnięcia edukacyjne ucznia.


 Klasyfikację śródroczną uczniów przeprowadza się raz w ciągu roku szkolnego w terminie ustalonym przez Radę Pedagogiczną, poprzedzającym okres ferii zimowych dla województwa kujawsko – pomorskiego.


 Oceny są jawne dla ucznia i jego rodziców (prawnych opiekunów).


 1.Na wniosek ucznia lub jego rodziców (prawnych opiekunów) nauczyciel uzasadnia ustaloną ocenę w sposób określony w Statucie Szkoły.


 2.Na wniosek ucznia lub jego rodziców (prawnych opiekunów) sprawdzone i ocenione pisemne prace kontrolne oraz inna dokumentacja dotycząca oceniania ucznia są udostępniane do wglądu uczniowi lub jego rodzicom (prawnym opiekunom).


 Zasady i tryb ustalania oceny zachowania ucznia.


 Semestralnej i rocznej oceny zachowania ucznia dokonuje wychowawca  klasy zgodnie z sześciostopniową skalą określoną rozporządzeniem MEN z dn. 30.04.2010r. w oparciu o:


 1.      Własne spostrzeżenia;


 2.      Ustne i pisemne opinie innych nauczycieli o zachowaniu uczniów danej klasy (wniosek innego nauczyciela o obniżoną ocenę zachowania ucznia musi przyjąć formę pisemną i być zaopatrzony w uzasadnienie);


 3.      Pisemną ocenę zachowania ucznia sporządzoną przez niego na dwa tygodnie przed klasyfikacją;


 4.      Opinie innych uczniów, pracowników szkoły zgłaszane wychowawcy albo wpisane do dziennika klasowego;


 5.      Dotrzymywanie terminu 1 tygodnia, od powrotu do szkoły, na usprawiedliwienie nieobecności ucznia na zajęciach lekcyjnych; po tym terminie nieobecności będą traktowane jako nieusprawiedliwione;


 6.      Stopień zaangażowania ucznia w projekt edukacyjny (dotyczy uczniów          gimnazjum). 


Wychowawca klasy w terminie czterech tygodni przed rocznym klasyfikacyjnym spotkaniem plenarnym Rady Pedagogicznej jest zobowiązany poinformować ucznia i jego rodziców (prawnych opiekunów) o przewidywanej nagannej ocenie klasyfikacyjnej z zachowania, w razie nieobecności rodziców (prawnych opiekunów). powiadomienie takie należy przesłać listem poleconym (za poleceniem odbioru).    W przypadku złamania regulaminów obowiązujących w Zespole Szkół w Baruchowie w okresie czterech tygodni przed rocznym (semestralnym) klasyfikacyjnym spotkaniem plenarnym rady pedagogicznej uczeń może otrzymać ocenę niższą od proponowanej przez wychowawcę, jeżeli jest to zgodne z kryteriami ustalania ocen zachowania.


          Rodzice (prawni opiekunowie) powinni być niezwłocznie poinformowani przez wychowawcę klasy o fakcie złamania w/w regulaminów. Rodzice (prawni opiekunowie) ucznia, który otrzymał ocenę nieodpowiednią lub naganną, zobowiązani są ustalić z wychowawcą klasy i przedstawić dyrekcji szkoły konkretne propozycje działań oraz wnioski umożliwiająceuzyskanie poprawy zachowania ucznia w kolejnym semestrze.


 Rada pedagogiczna może podjąć uchwałę o niepromowaniu do klasy programowo wyższej lub nieukończeniu szkoły przez ucznia, któremu w danej szkole co najmniej dwa razy z rzędu ustalono naganną roczną ocenę klasyfikacyjną zachowania.


 Ocenę wzorową otrzymuje uczeń, który:


 - wzorowo wypełnia obowiązki szkolne i przestrzega regulaminów ZSwB,


 - systematycznie i punktualnie uczęszcza na lekcje,


 - jest uczciwy,


 - dba o kulturę słowa,


 - nie ulega nałogom,


 - dba o mienie kolegów i szkoły,


 - szanuje swoje koleżanki i kolegów,


 - okazuje szacunek wszystkim pracownikom szkoły,


 - ma w semestrze najwyżej 2 spóźnienia usprawiedliwione i wszystkie, nieobecności usprawiedliwione,


 - rozwija swoje zainteresowania i uzdolnienia,


 - bierze czynny udział w życiu szkoły, klasy, środowiska,


- osiąga sukcesy na szczeblu szkoły, regionu, województwaw olimpiadach, przedmiotowych, zawodach sportowych, konkursach itp.,


 - bezinteresownie pomaga kolegom w nauce i ich problemach,


 


Ocenę bardzo dobrą otrzymuje uczeń, który:


 - nie spełnia kryteriów oceny wzorowej,


 - bardzo dobrze wypełnia obowiązki szkolne i przestrzega regulaminów ZSwB,


 - zachowuje się kulturalnie, jest uprzejmy, nie używa wulgaryzmów, z szacunkiem odnosi się do innych ludzi,


 - jest obowiązkowy,


 - jest sumienny,


 - jest uczciwy,


 - dba o mienie szkoły i kolegów,


 - nie ulega nałogom,


 - ma w semestrze nie więcej niż 3 spóźnienia i nie więcej niż 6 godzinlekcyjnych nieusprawiedliwionych,


 - bierze udział w pracy na rzecz szkoły i klasy, współorganizuje imprezyklasowe i szkolne,


 - bierze udział w konkursach przedmiotowych, turniejach i zawodachsportowych.


 


Ocenę dobrą otrzymuje uczeń, który:


 - nie spełnia kryteriów oceny bardzo dobrej


 - przestrzega regulaminów ZSwB i wypełnia obowiązki szkolne,


 - bierze udział w imprezach klasowych i szkolnych,


 - jest uczciwy,


- jest obowiązkowy,


 - jest sumienny,


 - szanuje ludzi,


 - dba o mienie szkoły,


 - dba o kulturę słowa,


 - nie ulega nałogom,


 - ma w semestrze nie więcej niż 7 spóźnień i najwyżej 12 godzin lekcyjnych nieusprawiedliwionych.


 


Ocenę poprawną otrzymuje uczeń, który:


 - nie spełnia kryteriów oceny dobrej,


 - wywiązuje się z obowiązków szkolnych, przestrzega regulaminów ZSwB, a w zypadku  naruszenia po raz pierwszy zasad określonych regulaminami, poprawia swoje zachowanie,


 - sporadycznie angażuje się w życie klasy i œśrodowiska,


 - gdy zdarzy mu się zniszczyć cudze mienie, naprawia wyrządzone szkody,


 - w przypadku stwierdzenia faktu palenia papierosów, czyni staraniao pozbycie się nałogu (np. uczestnicząc w rozmowach wychowawczych),


 - ma szacunek do ludzi,


 - ma w semestrze nie więcej niż 10 spóźnień i najwyżej 18  godzinlekcyjnych          nieusprawiedliwionych.


  


Ocenę nieodpowiednią otrzymuje uczeń, który:


 - nie spełnia kryteriów oceny poprawnej,


 - nie wywiązuje się z obowiązków szkolnych, narusza regulaminy ZSwB,


 - jest złym przykładem dla kolegów,


 - niszczy mienie szkolne i prywatne,


 - jest arogancki i lekceważący w stosunku do innych ludzi,


 - rozmowy wychowawcze, korygujące jego postępowanie nie dają oczekiwanych rezultatów,


 - w przypadku stwierdzenia palenia papierosów nie czyni starań, aby pozbyć się tego przyzwyczajenia,


 - ma w semestrze nie więcej niż 15 spóźnień i do 30 godzin lekcyjnych nieusprawiedliwionych,


 - samowolnie opuszcza szkołę, oddala się od grupy podczas wyjść poza teren szkoły.


 


 Ocenę naganną otrzymuje uczeń, który:


 - notorycznie nie przestrzega regulaminów ZSwB i nie wypełnia    obowiązków szkolnych,


 - niszczy mienie,


 - jest wulgarny i arogancki w stosunku do innych,


 - ma ponad 30 godzin lekcyjnych nieusprawiedliwionych.


 


Ocenę naganą uczeń otrzymuje również za:


 •- konflikt z prawem(np. kradzieże, rozboje, pobicia itp.),


 • -fałszerstwa, w tym podrabianie podpisów oraz samodzielne, bezprawne wpisywanie ocen,


 •- palenie papierosów,


 •- picie alkoholu,


 • -stwierdzone u niego posiadanie, używanie œśrodków psychoaktywnych.


 


Zasady i tryb ustalania ocen z przedmiotu


  


Oceny są jawne dla ucznia i jego rodziców (prawnych opiekunów).


 1. Na wniosek ucznia lub jego rodziców (prawnych opiekunów) nauczyciel uzasadnia ustalona ocenę w sposób określony w statucie szkoły.


 2. Na wniosek ucznia lub jego rodziców (prawnych opiekunów) sprawdzone i ocenione pisemne prace kontrolne oraz inna dokumentacja dotycząca oceniania ucznia są udostępniane do wglądu uczniowi lub jego rodzicom (prawnym opiekunom).


 Nauczyciel jest zobowiązany, na podstawie opinii publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej, dostosować wymagania edukacyjne, o których mowa      w § 4 ust. 1 pkt 1, do indywidualnych potrzeb psychofizycznychi edukacyjnych ucznia, u którego stwierdzono zaburzenia i odchylenia rozwojowe lub specyficzne trudności w uczeniu się, uniemożliwiające sprostanie tym wymaganiom.


 W przypadku ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego albo indywidualnego nauczania dostosowanie wymagań edukacyjnych, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1, do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia może nastąpić na podstawie tego orzeczenia.


 3. Nauczyciele Zespołu Szkół w Baruchowie przyjmują następujące ogólnekryteria ocen szkolnych.


  


Stopień celujący / 6 / - otrzymuje uczeń , którego wiadomości i osiągnięcia:


 .wyraźnie wykraczają poza poziom osiągnięć edukacyjnych przewidzianych w realizowanym przez nauczyciela programie nauczania ;


 . są oryginalne i twórcze ;


 . wskazują na dużą samodzielność w ich uzyskaniu ;


 . zyskują uznanie na szczeblu szkoły , regionu , województwa, w olimpiadach przedmiotowych, zawodach sportowych itp.


  


Stopień bardzo dobry / 5 / - otrzymuje uczeń , który :


 . opanował pełny zakres wiadomości i umiejętności przewidzianych w realizowanym przez nauczyciela programie nauczania ;


 . bierze udział w olimpiadach przedmiotowych , zawodach , konkursach.


  


Stopień dobry / 4 / - oznacza , że :


 . opanowanie przez ucznia zakresu wiadomości i umiejętnościw realizowanym przez nauczyciela programie nauczania nie jest pełne , ale nie prognozuje żadnych kłopotów w opanowaniu kolejnych treści kształcenia.


  


Stopień dostateczny / 3 / - oznacza , że :


 . uczeń opanował jedynie w podstawowym zakresie wiadomości i umiejętności przewidziane w realizowanym przez nauczyciela programie nauczania , co może oznaczać jego kłopoty przy poznawaniu kolejnych , trudniejszych treści kształcenia.


  


Stopień dopuszczający / 2 / - oznacza , że :


 .uczeń nie spełnia oczekiwań określonych w realizowanym przez nauczyciela programie nauczania ;


 .posiada braki wiedzy, które przy pomocy nauczyciela może usunąć w dłuższym okresie czasu.


 


 Stopień niedostateczny / 1 / - oznacza ,że :


 .uczeń wyraźnie nie spełnia oczekiwań określonych w realizowanym przez nauczyciela programie nauczania, nie opanował minimum programowego w stopniu który pozwalałby mu nakontynuację nauki,


 - nie skorzystał z możliwości poprawy ocen.


  


4. W związku z koniecznością oceniania ucznia, każdy nauczyciel zobowiązany jest do:


 •- rozwijania wśród uczniów różnorodnych form aktywności, dostępnych na zajęciach;


 •- wskazania tych form aktywności, które będą podlegały sprawdzaniu i ocenianiu;


 • -wskazania kilku rodzajów osiągnięć uczniów, które będą obowiązkowe i tych, które mogą być podejmowane dobrowolnie;


 • -określenia wymagań związanych z ocenami semestralnymi i rocznymi, by oceny dobre i bardzo dobre mogli uzyskać uczniowie, którzy nie podejmą wszystkich proponowanych przez nauczyciela form aktywności;


 •- określenia zasad udostępniania uczniom i ich rodzicom poprawionych i ocenionych          sprawdzianów pisemnych;


 • -zapoznania rodziców z zasadami oceniania stanowiącymi załącznik do Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania;


 • -zapowiadania uczniom, co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem, prac sprawdzających(zapis w dzienniku). Nie może być więcej niż trzy prace sprawdzające w tygodniu, chyba, że    uczniowie wyrażą na to zgodę. Kartkówka” (ostatnie trzy tematy) nie musi być wcześniej        zapowiadana;


 - prace klasowe i sprawdziany powinny być ocenione i oddane  w terminie 2 tygodni, a kartkówki w ciągu 7 dni.


  


5.Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z zajęć wychowania fizycznego, zajęć komputerowych, informatyki lub technologii informacyjnej na podstawie opinii o ograniczonych możliwościach uczestniczenia ucznia w tych zajęciach, wydanej przez lekarza, na czas określony w tej opinii.


 2. Jeżeli okres zwolnienia ucznia z zajęć wychowania fizycznego, zajęć komputerowych, informatyki lub technologii informacyjnej uniemożliwia ustalenie śródrocznej lub rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej, w dokumentacji przebiegu nauczania zamiast oceny klasyfikacyjnej wpisuje się ,,zwolniony” ..zwolniona”


 6. Uczeń Zespołu Szkół w Baruchowie ma możliwość poprawienia oceny cząstkowej, szczegółowe ustalenia zawarte są w zasadach oceniania z poszczególnych przedmiotów.  W  przypadku prac klasowych, uczeń ma obowiązek poprawić ocenę niedostateczną.


 7. Uczeń Zespołu Szkół w Baruchowie, w przypadku nieobecności na sprawdzianie, ma obowiązek  napisania zaległej pracy klasowej w terminie ustalonym przez nauczyciela; poprawa oceny niedostatecznej uzyskanej z tej pracy klasowej przysługuje tylko temu uczniowi, który ma na sprawdzianie nieobecność usprawiedliwioną.


 8. Wychowawca, po uprzednim uzyskaniu informacji od nauczycieli uczących w danej klasie, powinien na miesiąc przed klasyfikacją, poinformować na piśmie rodziców o grożącej uczniowi ocenie niedostatecznej z przedmiotu, (w razie nieobecności rodziców powiadomienie takie należy przesłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru).


 9. Na dwa tygodnie przed klasyfikacją nauczyciel, na prośbę ucznia, informuje go o przewidywanej dla niego ocenie klasyfikacyjnej.


 10. Uczeń Zespołu Szkół w Baruchowie jest klasyfikowany, jeżeli   w semestrze uzyskał co najmniej trzy oceny cząstkowe z danego przedmiotu i nauczyciel nie przedstawił wychowawcy klasy i rodzicom oświadczenia o niemożliwości sklasyfikowania ucznia.  


11. Uczeń, który w wyniku klasyfikacji rocznej uzyskał  z obowiązkowych zajęć œśrednią ocen co najmniej 4,75 oraz co najmniej bardzo dobrą ocenę z zachowania, otrzymuje promocję do klasy programowo wyższej z wyróżnieniem.


 12. Uczeń Zespołu Szkół w Baruchowie może nie być klasyfikowany  z jednego, kilku lub wszystkich zajęć edukacyjnych, jeżeli brak jest podstaw do ustalenia oceny z powodu nieobecności ucznia na obowiązkowych zajęciach edukacyjnych przekraczającej połowę czasu przeznaczonego na te zajęcia w szkolnym planie nauczania.


 13. Uczeń, w przypadku którego nie zostały spełnione warunki niezbędne do klasyfikowania, na prośbę własną lub rodziców przystępuje do egzaminu klasyfikacyjnego z danego przedmiotu /lub danych przedmiotów/, z tym, że w przypadku ucznia nie klasyfikowanego z powodu nieobecności nieusprawiedliwionej niezbędna jest decyzja Rady Pedagogicznej, w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły, nie później jednak niż do ostatniego dnia trwania semestru I i do 30.06. po II semestrze.


 14. Uczeń nie klasyfikowany po I semestrze z danego przedmiotu może kontynuować naukę w semestrze II, ale jego klasyfikacja roczna będzie obejmować materiał całego roku nauczania z tego przedmiotu.


 15. Uczeń nie klasyfikowany do 31.08. nie jest promowany i powtarza ostatnią programowo klasę, do której uzyskał promocję.


 16. Uczeń lub jego rodzice (prawni opiekunowie) mogą zgłosić zastrzeżenia do dyrektora szkoły, jeżeli uznają, że roczna (semestralna) ocena klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych lub roczna ocena klasyfikacyjna zachowania została ustalona niezgodnie z przepisami prawa dotyczącymi trybu ustalania tej oceny. Zastrzeżenia mogą być zgłoszone w terminie do 7 dni po zakończeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych.


 17. W przypadku stwierdzenia, że roczna (semestralna) ocena klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych lub roczna ocena klasyfikacyjna zachowania została ustalona niezgodnie z przepisami prawa dotyczącymi trybu ustalania tej oceny, dyrektor szkoły powołuje komisję, która: 


 a. w przypadku rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych - przeprowadza sprawdzian wiadomości i umiejętności ucznia, w formie pisemnej i ustnej, oraz ustala roczną (semestralną) ocenę klasyfikacyjną z danych zajęć edukacyjnych;


 b. w przypadku rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania - ustala w/w ocenę w drodze głosowania zwykłą większością głosów; w przypadku równej liczby głosów decyduje głos przewodniczącego komisji.


 18. Termin sprawdzianu uzgadnia się z uczniem i jego rodzicami (prawnymi opiekunami).


 19. W skład komisji wchodzą:


 a. w przypadku rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych: –


 dyrektor szkoły albo nauczyciel zajmujący w tej szkole inne stanowisko kierownicze - jako przewodniczący komisji, 


 nauczyciel prowadzący dane zajęcia edukacyjne,


 dwóch nauczycieli z danej lub innej szkoły tego samego typu, prowadzący takie same zajęcia edukacyjne;


 b. w przypadku rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania:


 dyrektor szkoły albo nauczyciel zajmujący w tej szkole inne stanowisko kierownicze - jako przewodniczący komisji,


 wychowawca klasy, –


 wskazany przez dyrektora szkoły nauczyciel prowadzący zajęcia edukacyjne w danej klasie,


 pedagog,


 przedstawiciel Samorządu Uczniowskiego,


 przedstawiciel Rady Rodziców.


 20. Nauczyciel przedmiotu może być zwolniony z udziału w pracy komisji na własną prośbę lub w innych, szczególnie uzasadnionych przypadkach. W takim przypadku dyrektor szkoły powołuje innego nauczyciela prowadzącego takie same zajęcia edukacyjne, z tym że powołanie nauczyciela zatrudnionego w innej szkole następuje w porozumieniu z dyrektorem tej szkoły.


 21. Ustalona przez komisję roczna (semestralna) ocena klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych oraz roczna ocena klasyfikacyjna zachowania nie może być niższa od ustalonej wcześniej oceny. Ocena ustalona przez komisję jest ostateczna, z wyjątkiem niedostatecznej rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych, która może być zmieniona  w wyniku egzaminu poprawkowego, z zastrzeżeniem   § 19 ust. 1.


 22. Z prac komisji sporządza się protokół zawierający w szczególności:


 a. w przypadku rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych:  skład komisji,  termin sprawdzianu, zadania (pytania) sprawdzające,  wynik sprawdzianu oraz ustaloną ocenę;


 b. w przypadku rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania:  skład komisji, • termin posiedzenia komisji, wynik głosowania, ustaloną ocenęzachowania wraz z uzasadnieniem.


 c. Protokół stanowi załącznik do arkusza ocen ucznia.


 


23. Do protokołu dołącza się pisemne prace ucznia i zwięzłą informację o ustnych odpowiedziach ucznia.


 24. Uczeń, który z przyczyn usprawiedliwionych nie przystąpił do sprawdzianu  w wyznaczonym terminie, może przystąpić do niego  w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez dyrektora szkoły.


 25. Przepisy w punktach 12-21 stosuje się odpowiednio w przypadku rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych uzyskanej w wyniku egzaminu poprawkowego, z tym że termin do zgłoszenia zastrzeżeń wynosi 5 dni od dnia przeprowadzenia egzaminu poprawkowego. W tym przypadku, ocena ustalona przez komisję jest ostateczna.


 26. Uczeń klasy I i II gimnazjum oraz IV i V szkoły podstawowej, który w wyniku końcowej, rocznej klasyfikacji uzyskał ocenę niedostateczną z jednego lub dwóch zajęć edukacyjnych, może zdawać egzaminy poprawkowe, których  termin wyznacza dyrektor szkoły w ostatnim tygodniu ferii letnich.


 27. Uczeń, który z przyczyn losowych nie przystąpił do egzaminów poprawkowych lub klasyfikacyjnych, może przystąpić do nich           


 w dodatkowym terminie, określonym przez dyrektora szkoły.


 28. Uczeń, który nie zdał egzaminów poprawkowych, nie otrzymuje promocji do klasy programowo wyższej i powtarza klasę. Jednakże, uwzględniając możliwości edukacyjne ucznia, Rada Pedagogiczna może jeden raz w ciągu danego etapu edukacyjnego promować do klasy programowo wyższej ucznia, który nie zdał egzaminu poprawkowego z jednych obowiązkowych zajęć edukacyjnych, pod warunkiem że te obowiązkowe zajęcia edukacyjne są, zgodnie ze szkolnym planem  nauczania, realizowane w klasie programowo wyższej.


 29. Uczeń, w szczególnych przypadkach, na prośbę własną lub rodziców może odwołać się od wystawionej mu przez nauczyciela jednej oceny semestralnej lub rocznej. Egzamin sprawdzający składany będzie przed nauczycielem i wychowawcą klasy, a w przypadku dalszych zastrzeżeń, przed komisją powołaną przez dyrektora szkoły. Prawo takie nie przysługuje uczniowi, któremu wystawiono ocenę nieodpowiednią  z zachowania. Egzaminy sprawdzające odbywać się będą przed zakończeniem I i II semestru.


 Załączniki:


 - Przedmiotowy System Oceniania


 - Regulamin Projektu Edukacyjnego


 - Regulamin Egzaminów Zewnętrznych


 


 


 

 WSO_ZSwB.doc

Opublikowane przez: Tomasz Pawlicki | Data wprowadzenia: 2014-10-26 21:52:42 | Data modyfikacji: 2014-10-26 22:04:09.
 

 Przedmiotowy System Oceniania

 Gimnazjum

Lp.

Przedmiot

PSO

1

Religia

Przedmiotowy system oceniania z religii.

2

Język polski

Przedmiotowy system oceniania z języka polskiego.

3

Język angielski

Przedmiotowy system oceniania z języka angielskiego.

4

Język niemiecki

Przedmiotowy system oceniania z języka niemieckiego. poziom 1

Przedmiotowy system oceniania z języka niemieckiego. poziom 2

Przedmiotowy system oceniania z języka niemieckiego. poziom 3

5

Muzyka

Przedmiotowy system oceniania z muzyki.

6

Plastyka

Przedmiotowy system oceniania z plastyki.

7

Historia

Przedmiotowy system oceniania z historii.

8

Wiedza o społeczeństwie

Przedmiotowy system oceniania z WSO.

9

Geografia

Przedmiotowy system oceniania z geografii.

10

Biologia

Przedmiotowy system oceniania z biologii.

11

Chemia

Przedmiotowy system oceniania z chemii.

12

Fizyka

Przedmiotowy system oceniania z fizyki.

13

Matematyka

Przedmiotowy system oceniania z matematyki

14

Informatyka

Przedmiotowy system oceniania z informatyki.

15

Wychowanie fizyczne

Przedmiotowy system oceniania z WF.

16

Edukacja dla bezpieczeństwa

Przedmiotowy system oceniania z EDB.

17

Zajęcia artystyczne

Przedmiotowy system oceniania z zajęć artystycznych.

18

Zajęcia techniczne

Przedmiotowy system oceniania z zajęć technicznych

19

Wychowanie do życia w rodzinie

Przedmiotowy system oceniania z WDŻ

 szkoła podstawowa

 

Lp.

Przedmiot

PSO

1

Religia

Przedmiotowy system oceniania z religii

2

Język polski

Przedmiotowy system oceniania z języka polskiego

3

Język angielski

Przedmiotowy system oceniania z języka angielskiego

4

Muzyka

Przedmiotowy system oceniania z muzyki

5

Plastyka

Przedmiotowy system oceniania z plastyki

6

Historia

Przedmiotowy system oceniania z historii

7

Przyroda

Przedmiotowy system oceniania z przyrody

12

Matematyka

Przedmiotowy system oceniania z matamatyki

13

Zajęcia komputerowe

Przedmiotowy system oceniania z zajęć komputerowych

14

Zajęcia techniczne

Przedmiotowy system oceniania z zajęć technicznych

15

Wychowanie fizyczne

Przedmiotowy system oceniania z WF

16

Zajęcia artystyczne

Przedmiotowy system oceniania z zajęć artystycznych

 

 

Opublikowane przez: Tomasz Pawlicki | Data wprowadzenia: 2014-10-25 23:40:06 | Data modyfikacji: 2014-10-27 20:01:11.
 

ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH


 


1.    08.00 – 08.45


2.    08.55 – 09.40


3.    09.50 – 10.35


4.    10.45 – 11.30


5.    11.45 – 12.30


6.    12.45 – 13.30


7.    13.40 – 14.25


8.    14.30 – 15.15


 

 

Opublikowane przez: Tomasz Pawlicki | Data wprowadzenia: 2014-01-26 21:06:13 | Data modyfikacji: 2014-10-26 01:45:47.
Data wprowadzenia: 2014-01-26 21:06:13
Data modyfikacji:
Opublikowane przez: Tomasz Pawlicki
 
Dodatkowe Informacje:
Adres:
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Kierownik Jednostki
Wójt - Stanisław Sadowski
Kontakt:
Tel: (54) 284-56-11
Fax: (54) 284-58-48
e-mail: gmina@baruchowo.pl